If...

Om jag någonsin skaffar en scanner så lovar jag att rita serier varje vecka och publicera dem i bloggen! Jag kan ju prova nästa vecka med scannern hos min andra målsman och se om det går bra... Om det finns någon läsare alls som läser detta så skulle det ju vara roligt om ni skrev en kommentar på detta inlägg så att jag vet vilken press jag har på mig att göra finare i bloggen!^^

Jag har iallafall precis tränat jonglering i lite drygt en timme... Nej, jag kan fortfarande inte jonglera... =__=
Det är sjukligt frustrerande! Jag vill kunna jonglera och riva den mentala väggen som blockerar.... Min förmåga att jonglera, antar jag...?

Jag mår bra. Utifall ni undrade.

.....

Bye-nee!^^

Kommentarer
Postat av: idamikaelaa

jag vill se serier, och jag vill ha din novell (eller hur du nu skulle skriva den) om mig!

2009-10-11 @ 23:39:27
URL: http://idamikaelaa.blogg.se/
Postat av: Ka-E-Ra

Jodå, jag har ju trots allt lovat att skriva det... Vi får se vilken form det blir på den.^^

Serier blir det nog, om jag kommer i sync med mitt skolarbete igen. xD

2009-10-12 @ 00:30:03
URL: http://kaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0