Sumen sumen...

Jag glömde att skriva, som jag hade förutsett...^^'

Jag får väl skriva det viktigaste som har hänt just nu... Vilket är, att jag har börjat med Bujinkan Budo Taijutsu inne i stan.^^ (Ni tänker säkert "Uhh, vad är det för något...?") Det är Krigskonst, vi övade på fallteknik (som är precis vad det låter som) och lärde oss olika roliga grepp som man kan göra om någon tar tag runt ens handled eller krage, hihi!^^

Jag har tagit kort på skolan idag, jag har valt foto som estetiskt tillval och det är väldigt roligt! Vi fick gå runt och ta kort inom fem kategorier, som var: Linjer som leder, Det gyllene snittet, Kontraster och Motsatser, Former dominerar och Personer dominerar. Jag blev ensam i min grupp, men det gick ju riktigt bra ändå, jag fick till många fina bilder inom de fem olika kategorierna!^^ Jag bifogar den jag tycker blev finast, och hoppas att det räcker för att fullborda detta blogginlägg.
En fin bild jag tog.
Bye-nee!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0