Back up and running (hopefully)

Jag har bestämt mig för att börja blogga igen. "Varför?", frågar ni och jag svarar:

"... Jag vet inte riktigt..."

Min förra blogg fick några intressanta inlägg men kunde inte riktigt sprida sitt budskap eftersom att jag aldrig fann någon tid till att skriva i den. (Och helt andra anledningar som jag inte tänker dra upp p.g.a. speciella anledningar.^^) Jag hoppas också på att kunna ladda upp fler bilder i denna blogg.^^

Anyways, här är mitt första inlägg i min nya blogg:


Jag kan ju berätta lite om mitt gymnasieliv, i morgon är det den fjärde dagen på andra veckan i NV1, Åre Gymnasieskola, Järpen. Jag ska ha min första Idrottslektion och hoppas på att slippa springa hundra varv runt jag-vet-inte-vad tills jag faller ihop av utmattning. Jag har också min första Fotolektion (Mitt tillval på Estetisk Verksamhet, så det räknas väl inte som en riktig Fotolektion, antar jag.) och jag hoppas att få knäppa många fina bilder. Jag kommer nog inte att kunna ladda upp dem i bloggen, men jag ska berätta ganska detaljerat om dem om det blir något fint kort, that's a promise!^^

Det är allt jag hinner skriva för idag, för nu måste jag gå och lägga mig för att vara utvilad tills imorgon.

Bye-nee! :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0